Tervetuloa!

Yhtenäiskoulun oppilaat bloggaavat koulun arjesta ja juhlasta.

perjantai 2. marraskuuta 2012

Kasiluokka taksvärkissä

- Olin taksvärkissä. Siivosin kotona ja parsin pussilakanaa. -Rooooooosa

- Kuvasin, Chillasin sekä hieman järjestelin paikkoja. Olin faijan työpaikalla. -Atte Corp.

- Haravoin kodimme pihan. -Ville

- Imuroin ja siivosin kotona. -PEIK

- Olin kotona, siivosin vähän. -Noora

- Olin kotona ja siivosin vähän. - Anniina

-  Olin kotona ja siivosin kämppää. -Tommi

- Olin himas siivoomas partsii. -Patrik

- Olin varastolla töissä irrottamassa tupsuja pipoista. -Modou

- Imuroin kotona. -Aapo

- Pesin ikkunoita kotona -Leevi

- Olin hoitamassa ravihevosia Espoossa. -Ester

- Olin kotona nukkumassa.-Simon

- Olin Kumpuodissa kaupassa siivoamassa hyllyjä Irinan kanssa, oli kivaa. Petra

- Olin kotona, siivosin ja olin koneella. - Anonyymi (Reppu)

- Olin kotona siivoamassa. -Joel

- Olin kotona ''siivoamassa''. -Tomppa

- Olin järjestelemässä papereita arkkitehtitoimisto JKMM:ssä. Päivän työssä päähäni tuli ajatus paperittoman toimiston käytäntö voisi tulla osaksi myös JKMM:n arkea. -Sakari

 - Olin Kumpuodissa Petran kaa, pyyhittiin hyllyistä pölyjä, ihan kivaa:) -Irina

-Olin koulussa siivoomassa. Oli ihan kivaa. -Iikka

- Olin 3D render oy:ssä. Miian kaa. Koristelin joulukoristeilla toimistoa. -Venla!!

-Olin koulussa tiskaamassa ja sormeeni tuli haava. -Miska

-Olin Ranskassa syömässä juustoa. -Pietari

-Siivosin kotona. -Hannes

-Siivosin kodin kellarin, ja yläkerran. -Väinö

-Siivosin kotona siskon kanssa. -Kaisla


1 kommentti: